donderdag 3 september 2009

Eerste dag op de crèche

Bijna 3 maanden oud is Mikey en vandaag de eerste dag op de crèche. Een hele drukte om de 3 broers op tijd beneden te hebben. De route is dan als volgt: eerst Joey afzetten bij de locatie voor de bovenbouw en dan door naar de locatie van Dylan en Brandon. Dylan zit al in groep 4 en gaat zelf naar zijn klas. In groep 2 worden de kinderen nog door de ouders naar de klas gebracht. Met Brandon gaat dat heel goed. Hij weet ondertussen wel wat hij moet doen, een spelletje met een vriendje, in de bouwhoek of puzzelen zijn de favorieten in de ochtend. Altijd gaat hij naar het raam en loop ik buiten langs het raam om nog even te zwaaien.

Dan doorrijden naar de crèche. Mikey werd al verwacht door de juffen, en mocht direct heerlijk in de Swing, een heel interessant apparaat vond Mikey. Even overleg met de juf over de voedingen, en dan een laatste knuffel. Voor het eerst een dag zonder mijn jongste. Toch weer een hele stap. Ik ben onderweg naar de trein!

Eind van de middag dezelfde route terug. Van de trein naar de crèche. Mikey had een prima dag gehad. Zijn voedingen had hij prima uit het flesje opgedronken. Hij had heel goed geslapen en zich verder vermaakt in de Swing en in de grote box. Toen ik aankwam lag hij heerlijk te slapen in de box en werd toen ik met de juf stond te praten wakker (zou hij mij gehoord hebben?). Met Mikey de grote broers bij de opvang opgehaald en met z'n allen naar huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten