zondag 17 januari 2010

Wassen, wassen en ...wassen

Met 4 jongetjes in huis heb ik altijd heel wat te wassen. Veel van die wassen draai ik in het weekend, met af en toe een wasje door de week tussendoor. Maar dit weekend heeft de wasmachine overuren gemaakt...!

Vrijdagavond ging ik Mikey uit bed halen voor nog een voeding in de avond. Hij lag prinsheerlijk te slapen maar wel in een uitgesmeerde vlek spuug. Snel bed afgehaald en Mikey verschoond. In het grote bed van pappa en mamma mocht Mikey nog even lekker drinken. Maar helaas na de voeding kwam de melk al weer heel snel naar buiten. Je snapt het: weer Mikey verschonen en dit keer ook schone lakens voor ons bed.

Gelukkig sliep Mikey redelijk goed en de volgende ochtend toch maar weer een voeding geprobeerd. Dat leek goed te lukken. Mikey viel op ons bed in slaap en Joey bleef even op hem letten. Na een uurtje werd hij wakker en was vrolijk. Ik pakte hem op en kreeg de volle laag. Dus schone kleren voor mamma en Mikey en weer schone lakens voor het grote bed. 's Middags nog een keer het bed van Mikey verschoond en zondag nog een keer. Ondertussen houdt Mikey nu de voeding weer binnen. Gelukkig maar want ik houd het niet bij met wassen op deze manier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten